LuXuRy CuteStyle


 
HomeRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Guys new shop
Tue 06 Mar 2012, 10:42 pm by JASONSERIES

» Myvi supercharged!!!
Mon 19 Apr 2010, 10:55 pm by Apl Conner

» bodykits for new kancil
Fri 18 Dec 2009, 1:50 pm by zzen

» Merdeka Borneo Photo
Mon 02 Nov 2009, 9:26 pm by ADMIN

» cheap cheap laptop
Mon 02 Nov 2009, 9:23 pm by ADMIN

» Perdana For Sale
Mon 02 Nov 2009, 9:23 pm by ADMIN

» new LCD who wan fast come buy i got many RM260 for 1 take 4
Mon 02 Nov 2009, 9:21 pm by ADMIN

» Stering For Letgo
Mon 02 Nov 2009, 9:20 pm by ADMIN

» Selling Off My AUTOSTART Two Way ALARM STELLMATE
Mon 02 Nov 2009, 9:20 pm by ADMIN

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum
 
Share | 
 

 Guys new shop

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Guys new shop   Thu 08 Jan 2009, 1:56 pm

Please visit our sex toy shop located at Centre Point, 3rd floor near toilet - beside NonStop saloon where our mr. mao dye his hair and he been to our shop yesterday lol.

thanks =]
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 9:30 am

lol........wei,got a lot nice stuff wor....our member got discount or not?

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
MieY_kItTy
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 206
Age: 30
Location: Kota Marudu, Sabah
Registration date: 2008-12-11

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 10:56 am

kasi mau kasi less bwk sticker cutestyle...hehehe
Back to top Go down
View user profile
bskleong
Cutestyle Newbie
Cutestyle Newbie


Number of posts: 98
Registration date: 2008-12-15

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 4:50 pm

lolz......got discount?all sex toy?lolz..
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 5:19 pm

ya i got visit that shop already,,.....keekee...

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
MieY_kItTy
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 206
Age: 30
Location: Kota Marudu, Sabah
Registration date: 2008-12-11

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 5:20 pm

kedai apa bha ni...sex toys...?gulp
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 5:25 pm

MieY_kItTy wrote:
kedai apa bha ni...sex toys...?gulp

ya jual barang mainan sex....lol!

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 5:28 pm

we have fake penis fake pussy fake japanese ladies with pussy ass hole and vibrators, please visit ^^
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 5:33 pm

i shy go inside buy oo...can u take to me..?? lol!

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
micho002
Cutestyle Newbie
Cutestyle Newbie


Female
Number of posts: 27
Location: sabah kota kinabalu
Registration date: 2008-10-23

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 7:22 pm

lol...mao..vry funny lar u..haha..edy open jor ar?
ok..feel free our member wil go visit ...
give some discount to those cute style member tat wn to buy wpor..>.
Back to top Go down
View user profile
shimcard
Cutestyle 3rd Grade
Cutestyle 3rd Grade


Male
Number of posts: 625
Age: 23
Location: Malaysia -> Sabah -> Kk -> Inanam
Job/hobbies: Dance ~ Car ~ Play
Registration date: 2008-12-17

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 7:32 pm

LOL = ="
reli kit c oh ~
ah mao ah mao ><
y u every time also kena play de XD
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/shimcard
myvvip
MODERATOR
MODERATOR


Number of posts: 186
Age: 26
Registration date: 2008-10-16

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 8:11 pm

wuh~~~~look like me macam want buy o.haha.....

_________________
Back to top Go down
View user profile
shimcard
Cutestyle 3rd Grade
Cutestyle 3rd Grade


Male
Number of posts: 625
Age: 23
Location: Malaysia -> Sabah -> Kk -> Inanam
Job/hobbies: Dance ~ Car ~ Play
Registration date: 2008-12-17

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 9:16 pm

omg = =
u also wan jor ah
><
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/shimcard
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 10:53 pm

lol can go see see look look, not 100% have to buy ma hehe
Back to top Go down
View user profile
myvvip
MODERATOR
MODERATOR


Number of posts: 186
Age: 26
Registration date: 2008-10-16

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 10:55 pm

yaya....haha.....if can use can nuy mah..haha....

_________________
Back to top Go down
View user profile
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 09 Jan 2009, 11:54 pm

i can see your hamsap face already myvvip @.@
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Sat 10 Jan 2009, 9:28 am

myvvip,we buy together la..keekee..

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Sat 10 Jan 2009, 11:58 am

mao i have the long lasting spray, havent try it yet... wanna use it? HAHA
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Sat 10 Jan 2009, 1:01 pm

lengzai wrote:
mao i have the long lasting spray, havent try it yet... wanna use it? HAHA

Twisted Evil

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
Siang-6012
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 166
Age: 26
Location: kolombong
Job/hobbies: collect money
Registration date: 2008-10-23

PostSubject: Re: Guys new shop   Sat 10 Jan 2009, 5:55 pm

ur there can testing at there kah? hahaaa...lengzai~~~~~~~~ i so need.....~~ hahaa. i mean i so need money...

_________________
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Sat 10 Jan 2009, 6:14 pm

Siang-6012 wrote:
ur there can testing at there kah? hahaaa...lengzai~~~~~~~~ i so need.....~~ hahaa. i mean i so need money...

there seem no bed for u oo.....open air la test....affraid

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Sat 10 Jan 2009, 6:31 pm

i got nothing to say X.X lol
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Sat 10 Jan 2009, 6:36 pm

lengzai wrote:
i got nothing to say X.X lol

bring some sample let us see eh...cherry

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
Alvin
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR


Male
Number of posts: 318
Age: 26
Location: Kota Kinabalu/Petaling jaya
Job/hobbies: Student For technician appreticeship programe ~ Repair car, sound blast
Registration date: 2007-10-26

PostSubject: Re: Guys new shop   Sun 11 Jan 2009, 9:02 pm

haha if u all too shy, order online frm lengzhai la kekeke... den mr.lengzhai charge u all transport fee. kekeke

_________________
<img border=0 src=http://img227.imageshack.us/img227/8665/26445pf0.png>
<img border=0 src=http://img169.imageshack.us/img169/5852/core2duoyserii4.png>
<img border=0 src=http://img176.imageshack.us/img176/1586/5879ha8.jpg>
<img border=0 src=http://img115.imageshack.us/img115/7268/ubd6886fx2.png>
<img border=0 src=http://img128.imageshack.us/img128/527/ubd3067fv4.png>
<img border=0 src=http://i63.photobucket.com/albums/h131/bundi_jr/nfsps6.png>
Back to top Go down
View user profile
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Mon 12 Jan 2009, 7:47 am

nieto you need some? HAHA
Back to top Go down
View user profile
Alvin
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR


Male
Number of posts: 318
Age: 26
Location: Kota Kinabalu/Petaling jaya
Job/hobbies: Student For technician appreticeship programe ~ Repair car, sound blast
Registration date: 2007-10-26

PostSubject: Re: Guys new shop   Mon 12 Jan 2009, 8:29 am

no la no nid hahaha... i buy maybe after 10 years baru pakai, lolx

_________________
<img border=0 src=http://img227.imageshack.us/img227/8665/26445pf0.png>
<img border=0 src=http://img169.imageshack.us/img169/5852/core2duoyserii4.png>
<img border=0 src=http://img176.imageshack.us/img176/1586/5879ha8.jpg>
<img border=0 src=http://img115.imageshack.us/img115/7268/ubd6886fx2.png>
<img border=0 src=http://img128.imageshack.us/img128/527/ubd3067fv4.png>
<img border=0 src=http://i63.photobucket.com/albums/h131/bundi_jr/nfsps6.png>
Back to top Go down
View user profile
baka_soon
Cutestyle Newbie
Cutestyle Newbie


Male
Number of posts: 9
Age: 21
Registration date: 2009-01-03

PostSubject: Re: Guys new shop   Tue 20 Jan 2009, 5:46 pm

haha..last saturday i gt go...whose shop lai de o?
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Tue 20 Jan 2009, 6:02 pm

heehee....when we together go visit ar??? lol!

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Wed 21 Jan 2009, 10:47 am

i really hope you guys can visit and tell your friends about our shop, thanks =]


new stock coming soon.
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Wed 21 Jan 2009, 2:08 pm

okay no problem...

anything update just inform here...Smile

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
Altec90
Cutestyle Newbie
Cutestyle Newbie


Number of posts: 51
Registration date: 2008-10-22

PostSubject: Re: Guys new shop   Wed 15 Apr 2009, 11:54 pm

wish to know, what are their usual price start from? and give some picx. SO we know what was that thing look like(innocent), and how does it use. GHAM LOR! ORDER ONLINE! Because not easy to go there also. Bu fang bian what ppl said~ kekkeek. I Wear Sioloon Shirt, nanti tuo soi sialoon only. heheheh~
Back to top Go down
View user profile
Altec90
Cutestyle Newbie
Cutestyle Newbie


Number of posts: 51
Registration date: 2008-10-22

PostSubject: Re: Guys new shop   Thu 06 Aug 2009, 3:36 am

Itu kedai tutup liao gong.
Back to top Go down
View user profile
ahmao
MODERATOR
MODERATOR


Male
Number of posts: 1163
Age: 25
Location: kk..sabah
Job/hobbies: cars...
Registration date: 2008-11-09

PostSubject: Re: Guys new shop   Thu 06 Aug 2009, 10:53 am

ya dont know what reason...waiting information from owner

_________________
Very.Important.Perodua
Back to top Go down
View user profile
kazza
Cutestyle Newbie
Cutestyle Newbie


Male
Number of posts: 36
Age: 25
Location: labuan
Job/hobbies: sleep
Registration date: 2008-10-16

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 14 Aug 2009, 10:37 am

yer... last time i wanna visit not there nymore..

so buruk eh.. wanna buy vibrator for birthday present ba
Back to top Go down
View user profile http://www.versatilecarsociety.com
lengzai
Cutestyle 1st Grade
Cutestyle 1st Grade


Male
Number of posts: 144
Age: 26
Location: kota kinabalu
Job/hobbies: secret
Registration date: 2008-10-19

PostSubject: Re: Guys new shop   Fri 04 Sep 2009, 9:16 pm

the shop move already, find it at one borneo ^^
Back to top Go down
View user profile
 

Guys new shop

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

 Similar topics

-
» Releasing Cash shop
» The Soccer Shop by Joe Hart
» Is Jim Skelton leaving shop & going to World of watches TV
» Magahat Airsoft Shop Valencia City
» Where you guys been?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
LuXuRy CuteStyle ::  :: -